روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

اولی از 50 تا

میخوام به بهانه ی نزدیک بودن تولدم چراغ اینجا رو روشن کنم و از امروز تا روز تولد 25 سالگیم هر روز بنویسم:)

پارسال خیلی یهویی 24 سالم شد و نتونستم خوب هضمش کنم...امسال میرم به استقبال تا با خودم روراست تر باشم.

اول میخواستم عنوان پست ها شمارش معکوس باشه

مثلا اولیش 50( بطور اتفاقی 50 روز فیکس به تولدم مونده :)) بعد 49 و الی آخر.

ولی حس خوبی بهم نداد.

فلذا پست یک از 50 پست به این صورت تقدیمتون میشه:

 

یه توییت دیدم و باهاش همذات پنداری کردم..فکر کنم برای شروع خوب باشه 

 

از لحاظ روحی نیاز دارم کاری کنم که نان پدر و شیر مادر حلالم باشه:)

zynb am
۲۴ مرداد ۰۲ , ۰۰:۳۶

۵۰ روز پیشاپیش ، تولدت مبارک ⚘ بدرخشی امسال

پاسخ :

خیلی خیلی جذابه ۵۰ روز قبل از تولدت تبریک بشنوی😁❤❤سپاس فراوان..و آرزوی درخشش متقابل😊
پت pat
۳۱ شهریور ۰۲ , ۰۲:۰۲

خب رک و راست بگین ۵۰ روز دیگه تولدمه و برام کادو بیارید

دیگه چرا میخواین اییییییین همه پست بذارید 

والا بخدا

😂😂😂😂

#شوخی

پاسخ :

شماره کارت متعاقبا اعلام می شود:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan