روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

12» سفر !؟

داریم برای سال بابابزرگم می رویم شهرستان. یک سفر 1 ونیم روزه است ولی اینقدر سفر نرفته ام که هول کرده ام و نمیدانم از کجا شروع کنم و چه چیزهایی را توی کیفم بگذارم.

فکر میکنم که بعد از یک سال فردا کدام یک از فامیل ها را می بینم و چه سوالاتی در ذهنشان دارند تا از من بپرسند.

که مادربزرگ چه انتظاری از من میتواند داشته باشد.

که محمدطاها جانم هم هست که ببینمش و با هم کتاب بخوانیم و نقاشی بکشیم و به صدای کج و کوله نوار کاست بخندیم؟

برای خاله و دخترخاله ام که در شهرستان مهمانشانیم؛ میخواهم از شمع هایی که ساختم؛ تحفه ببرم.

شمع سازی را مدت کمی است کشف کرده ام ولی واقعا وابسته اش شده ام! بس که ارام بخش است و زود به نتیجه می رسد ادم کیف می کند.

8 تا نظر ازتان دارم که فرصت نکردم جوابشان بدهم.حالا هم که دارم می روم.می مانند برای بعد.لطفا دلخور نشوید از من.

دلم برای محرم هایی که باران می امد تنگ است.

راستی بهتان گفتم خانه مان با پرچم بزرگ و مخملی یا ابوالفضل العباس چه قدر با شخصیت شده؟

این روزها داغ هستند. تند تند تشنه ام می شود.یاد کربلا می افتم.

می ترسم توی غم غرق شوم و برای شعور حسینی کم بگذارم.

کاش توی هیئت ها دوپس دوپس و حوسِع حوسع نگذارند..

مشخص است هول شده ام...نه؟

 

بهار زاد
۱۳ مرداد ۰۱ , ۱۲:۱۶

خدا رحمت کنه بابابزرگتون رو

سفر به سلامت

آخ منم چقدر دوست ندارم این طرز حسین حسین گفتن رو🤦🏻‍♀️

پاسخ :

ممنونم..خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
سلامت باشی عزیزم..

وقتی اینطوری میکنن اصلا اعصابم خورد میشه وسط مراسم از حال خوب کلا خارج میشم 🤦🏻‍♀️


پسر آبی
۱۳ مرداد ۰۱ , ۱۹:۰۵

منم قراره برم سفر.. پیراهن ندارم، شلوار ندارم، پاوربانک ندارم، کلاه ندارم و و و.... 

پاسخ :

بله گاهی هم این طوری پیش میاد
انشالله کارهاتون سریع انجام بشه..
سفرتون به سلامت
بهار زاد
۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۳:۲۸

ممنونم

🌸🌸

آره👌🏻🤦🏻‍♀️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan