روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

قلب محتاجم..

خلا وجودم فراتر از اونیه که با فلان ابزارکار گران قیمت و رفاهیات بیشتر و حتی همسری که وعده داده شده مایه ی آرامشه؛ پر بشه.

کار کار خودته خداجونم..

فقط و فقط لطف و رحمت و نگاه توئه که این خالی عظیم رو میتونه پر کنه.

چقدر بهت محتاجم...

میم مهاجر
۲۹ دی ۰۱ , ۰۱:۲۶

پاسخ درست

 

کاش این طور وقت‌ها تو دور باطل نیفتیم

مبتلا به تلاش مذبوحانه نشیم

جای درست بریم دنبال جواب... 

 

پاسخ :

اهدنا الصراط المستقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم...



پ.ن: نبودی ..دلم برات تنگ شده بود مهاجر:)
پسر آبی
۲۹ دی ۰۱ , ۰۱:۳۱

خوش به حالت که خلا وجودت با حضور خدا پر میشه... پس ما چی بگیم؟!... 

پاسخ :

انتم الفقرا الی الله..
من و شما نداره

یکی بود میگفت من و تو فرقمون تو ظاهره
ولی شباهتمون تو دستای خالیمونه
شاگرد خیاط
۲۹ دی ۰۱ , ۱۶:۲۹

لابلای خلا ها دنبال همه چیز باش

کسب جمعیت ازآن زلف پریشان

پاسخ :

از کثرت به وحدت..ها؟
میم مهاجر
۰۲ بهمن ۰۱ , ۰۱:۱۸

من اغلب هستم و می‌خونم

ولی کمتر بروز و ظهور دارم 

 

ارادت:) 🌱

 

پاسخ :

همین که میخونی باعث افتخاره:)
البته من انتظار کامنت های پی در پی ندارم...منظورم از کم پیدا بودن هم فقط اینجا نبود
بلکه چراغ وبت هم از تیرماه تا الان روشن نشده
قصدم شماتت نیست..فقط میخوام بگم حواسم هست:)
دلمون برای قلم و فکرت هم تنگ شده آخه..

ما بیشتر:)) 🌹
رهـ سپار
۰۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۸:۴۵

آشفته چو پرگار همه عمر دویدم

آخر ندانستم که رسیدم؟نرسیدم؟

پاسخ :

در بیابان فنا گم شدن اخر تا کی؟؟
ره بپرسیم مگر پی به مهمات بریم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan