روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

چگونه فیل خود را تربیت کنیم؟

یه دوستی دارم که هر چند ماه یه بار فیلَم یادش می کنه و چون دوستیمون به اضمحلال رفته و حرفی با هم نداریم نباید بهش پیام بدم.اسمشو سیو کردم : هِندِستون

هندستون یه اسم رمزه. یعنی به فیلت بگو بشینه سر جاش :)

یاسمن گلی :)
۱۳ خرداد ۰۲ , ۱۷:۰۶

به به چه جالب :))

منم فکر کنم باید اسم اِکسمو اینطوری سیو کنم :)

پاسخ :

خیلی تاثیرگزار بوده برای من😆امتحانش کن

De Sire
۱۴ خرداد ۰۲ , ۱۳:۰۸

جالب بود:)) من خیلی از این اضمحلال رفته ها دارم، مخصوصا بعد از ۹۸ 

پاسخ :

آفرین به نکته ی ظریفی اشاره کردی
از بعد از مجازی شدنا و فاصله افتادنا:)
De Sire
۱۴ خرداد ۰۲ , ۲۰:۲۲

اون که بله . بعلاوه مسایل سیاسی

پاسخ :

اهان..بله..از لحاظ سیاسی از مهر پارسال به بعد یه کم به مشکل خوردم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan