روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

قاب دلخواه من:)

بسم الله

سلام!

قاب دلخواه من توی خونه هر قابیه که نور داشته باشه..

نور صبح یه حاله..

نور سر ظهر

نور عصر

نور دم غروب

نور خوبه...

 

 

 

با تشکر از تسنیم عزیز برای دعوتش :)

و دعوت از همه ی بینندگان این پستheartenlightened

تسنیم ‌‌
۰۳ شهریور ۹۹ , ۲۳:۰۳

سلام :)

به فکر افتادم پرده‌ی خونه رو عوض کنم 🤔 #جدی

میگم اونا چیه از پرده آویزونه؟

 

من طبقه‌ی بالا که بودیم، یه ساعتی از روز یه نوری تو خونه میفتاد که خیلی ازش بدم میومد! ترجیح می‌دادم تاریک باشه تا اونجوری. در عوض خونه‌ی قبلی‌مون (بچگی‌هام) یه نوری تو خونه میفتاد که فقط دلت می‌خواست بشینی نگاه کنی و حظ ببری! به نظرم نور داریم تا نور :)

پاسخ :

سلاام تسنیم :)
خوبی؟

خب راستش اصلا نمیتونم تصور کنم که نور زشت چطوریه(منظورم نور طبیعی آفتابه.وگرنه نور مصنوعی زشت زیاده)
من قدر هر نوری رو میدونم..چون مدت زیادی توی یه خونه واحد عقب بی نوری کشیدم و میدونم چقدر زندگی بدون نور آفتاب غیر قابل تحمله!
البته من یه حس خاصی به نور دارم! شاید واسه دیگران اینقدر بغرنج نباشه قضیه :دی
اصلا گیاهم انگار!! :دی نور نباشه پژمرده میشم
فلذا به نظرم نور نوره!
تیز باشه مخملی باشه چشم نواز باشه یا چشمتو بزنه در هر صورت بهش عشق می ورزم:))) و به همه هم میگم اگر نور دارن قدرشو بدونن

اونا هم که پرسیدی اینا هستن:http://uupload.ir/files/g6e_20200820_150333.jpg  تف به ریا البته!!

کلا به مناسبتای مختلف چیز میز وصل میکنم به پرده
شاهزاده شب
۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۱:۱۲

دوسش داشتم :)

پاسخ :

ممنووننن
خوشحالم ازین بابت:))
هانی هستم
۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۵:۳۲

خیلی قشنگه :)

پاسخ :

ممنون:)
قاب شما هم خیلی زیبا بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan