روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

16.تفکیک احساسات

در در راستای احیای احساسات و اینا، یه تمرین واسه خودم طراحی کردم به این صورت که حس و حال کلی لحظم رو تجزیه کنم و به تفکیک احساساتم رو تشخیص بدم و به دلیلشون فکر کنم.

 

الان:

+ کمی خشم : به خاطر دوره ضمن خدمت اجباری و مسخره ای که برامون گذاشتن

+ استرس سطحی و مزمن : به خاطر فکر کردن به کارهایی که قبل مهر باید انجام بشه، برنامه کلاس آبرنگ،  نوشتن طرح درس، ایده پردازی برای کارگاه هنری پیش روم که بعد از اربعینه

+ غم ته نشین شده : به خاط اینکه امسال هم کم خونی و سرگیجه باعث شد نرم پیاده روی اربعین.....

+ هیجان : به خاطر آینده و مهر ماه و پاییز که امسال پر نور تر خواهد بود برام توی این اتاق جدید

+ کمی ترس و دلهره : دلیلش بین خودم و خدا بمونه

+ آرامش : چون میدونم هوامو داره..هر چی که بشه

 

 

پ.ن : تفکیک احساساتتون براتون آسونه؟

پ.ن2 :همه رفتید اربعین که ستاره هاتون همش خاموشه؟ طوبی لکم

پ.ن 3: پست بذارید دلم گرفت..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan