روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

پاییز،بهار روح ابر هاست.

بشکنیدش دیگر!

یخ بیان را می گویم!

همگی شما را دعوت می کنم به شرکت در چالش شکستن یخ بیان

خودم را هم دعوت می کنم.

البته احتمالا از یک مهر یا هر روزی که آزاد شده باشم شروع میکنم.نه از همین امروز.انشاالله آخرِ شهریور دفاع پایان نامه کارشناسی ام است و به دعا هایتان محتاجم.پایان نامه ام با کمک خدا خیلی بهتر از چیزی شد که تصورش را میکردم.بعدا بیشتر درباره اش میگویم.خوشتان خواهد آمد.

راستی پاییز نزدیک است و من مثل روزهای 7 سالگی ام وقتی که انتظار کلاس اول دبستان را می کشیدم هیجان زده ام.

به شدت هیجان زده و بی قرار و منتظر پاییزم.همیشه در شهریور همین حال را داشته ام.

آه.پاییز رمزآلود من..

احساس می کنم برعکس درختان،جوانه های درخت روح من در پاییز می شکفند.

البته فقط من نیستم.مطمئنم که ادم ها در این زمینه دو دسته اند: دسته ای که پاییز را شروع دلگیری ها و تاریکی ها میدانند و دسته ای که برایش هیجان زده و مشتاقند.

بیش از این نمیتوانم بنویسم.

برایتان آرزوی سلامتی دارم.

انشااله با خبر های خوب بر میگردم:)

 

زری ...
۱۸ شهریور ۰۰ , ۱۹:۵۱

منی که به شدت از پاییز بدم میاد

پاسخ :

بیا و امسال با این پیشفرض واردش نشو:)
.. میخک..
۱۸ شهریور ۰۰ , ۲۰:۱۵

انشالله :)

 

فکر کنم از یک مهر شیفت رو تحویل ما میدین و جامون عوض میشه :دی

پاسخ :

از یک مهر شیفت چالش رو از شما تحویل میگیرم:)
ولی چیو به شما تحویل میدم متوجه نشدم!؟:دی درس و مشق اگه منظوره که منم دارم از یک مهر
تسنیم ‌‌
۲۰ شهریور ۰۰ , ۰۰:۵۸

سلام

موفق باشی :)

همون‌طور که گفتی بیا و از موضوع پایان‌نامه‌ت بنویس برامون :)

پاسخ :

سلااام
خیلی ممنونمم
چش حتما؛)
یاس ارغوانی🌱
۲۵ شهریور ۰۰ , ۱۹:۵۱

ان شاءالله با خبر های خوب برگردید :))

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم مهربون :**
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ شهریور ۰۰ , ۱۳:۴۲

سلام یخ شکن

پاسخ :

علیکم السلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan