روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

آن ۸ | کاخ سفید را حسینیه می کنیم به روایت تصویر:دی

دیشب، حال برزخی داشتم همونطور که توی پست قبل گفتم؛

و در ادامش، دم دمای سحر خواب دیدم با یه بازیگر خارجی(که البته تو خوابم ایرانی بود) نامزد شدم و داره پشت تلفن مداحی میخونه واسم:|||||||

تازه یه چیزی گفت و من ازش پرسیدم شما از کجا میدونین؟ گفت آخه من اطلاعاتیم واسه همینه:|

ترکیبی از گاندو و فیلم غرور و تعصب(به خاطر بازیگره) و حسینیه ریحانه النبی:دی

افق در کدام سو قرار دارد ناتانیل؟؟؟

 

یاس ارغوانی🌱
۰۸ آبان ۰۰ , ۱۴:۲۳

🤣🤣🤣

عالیی بود

نکنه آقای دارسی بود که مامور اطلاعاتی بود؟

😂😂😂

 

 

پاسخ :

😂😂😂
آره روم به دیوار خود آقای دارسی بود که داشت مداحیم میخوند😂😂😂
دچارِ فیش‌نگار
۰۸ آبان ۰۰ , ۱۴:۳۲

:)

پاسخ :

:')
یاس ارغوانی🌱
۰۹ آبان ۰۰ , ۱۲:۱۳

🤣🤣 من از اولم از آقای دارسی بی دلیل خوشم میومد نگو این طفلی خودی بوده😂😂

اونم خیلی خودی که مامور اطلاعاتی😂

پاسخ :

😂😂
آرهه
فقط میدونی
یه جای کار می لنگه که آقای دارسی به من گفت اطلاعاتیه
چون معمولا به هیچکس نمیگن
مثلا توی خانه امن یا گاندو، هیچکدوم حتی زن و بچشونم نمیدونستن
فک کنم داشته چاخان میکرده تو دوران نامزدی و اینا ازین چاخانا زیاده😂😂
یاس ارغوانی🌱
۱۰ آبان ۰۰ , ۰۹:۰۱

😂😂😂😂😂😂 اره امکان داره 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 وای خدا🤣🤦

سایدم میخواسته فقط به خودت بگه روراست باشه باهات🤣

پاسخ :

😅😅😅😅😅🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan