روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

آن ۹ | اینم از این!

آبرویم را برده!

سعی میکنم سنگین و رنگین راه بروم ولی با وجود سایه ای که می رقصد نمیشود جلب توجه نکرد!

رو به جلو قدم بر میدارم و گردنم کج است به سمت راست و از گوشه چشم با عصبانیت نگاهش میکنم و زیر لبی غر میزنم سرش که شاید کوتاه بیاید.

قیافه که ندارد! اما صدای خنده شیطنت امیزش را میشنوم

دو تا دستش را بلند کرده و می چرخاند و بعد با پاهایش به خودش موج می دهد و با اهنگی که نیست قر های ریز و درشت میدهد.

پسره ی مزخرف!

هیچوقت نمیدانستم سایه ام تا این حد میتوان سبک و جلف باشد و وسط دانشگاه در حالی که میروم تا پایان نامه ام را دفاع کنم از خودش این جور حرکت ها را نشان بدهد.

سر آخر مجبور میشوم قبل از ورود به سالن 

جایی نزدیک در توی سایه چاچنگولی

روی زمین بنشینم و تهدیدش کنم که اگر ادم نشود تا ابد همینجا مینشینم که دیگر هیچوقت وجود نداشته باشد

یکهو احساس سبکی میکنم

میبینم یک نفر بالای سرم ایستاده و بهم زل زده است.سر که بلند میکنم خودم را میبینم!

چی؟

به سایه ام گفتم آدم شود؟ و شد؟

وای!!!! حالا این یکی را کجای دلم بگذارم!

مرآت ..
۰۹ آبان ۰۰ , ۲۳:۳۷

. به سر سبز تو ای سرو که گر خاک شوم

ناز از سر بنه و سایه بر این خاک انداز...

پاسخ :

سلام
مطلب ما کجا و این بیت شعر زرین شما کجا! :)
 ممنون خیلی زیبا بود..

بعد خواندنش یاد این بیت افتادم که حاج محمود_به آواز_میخوندن:

به خاک حجره ات من ذره ی یک‌دنده ای هستم
که با جاروی تو برخیزم از جا، باز بنشینم...

مرآت ..
۱۰ آبان ۰۰ , ۱۳:۰۳

ممنون از جناب خافظ :)

 

 

نقل حاج محمود هم جالب بود.

پاسخ :

:)
زهرا بیت سیاح
۱۰ آبان ۰۰ , ۲۳:۱۴

هعی!

نباید تهدید می‌کردین دیگه:))

یاد انیمیشن اوکی کی‌او افتادم. وقتی که اون بخش تاریکش غلبه می‌کرد.

پاسخ :


فکر نمی کردم بر خلاف خودم اینقدر سرعت عملش در اجرای دستور بالا باشه آخه :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan