روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

کیش میش

اوضاع کشور..نه..اوضاع دنیا خیلی کیشمیشی هست. دلم می خواست توی این بازی مهره ی مهم تری باشم.

اما فقط یه معلم فرهنگ و هنرِ سال اولیِ تازه کارِ مثلا دغدغه مندم.

آره...الهدف واضح و محدد و دقیق..ازاله الاسرائیل من الوجود

هدف مشخصه

ولی من کجای این پازلم؟

من قراره کدوم قسمت بار رو بردارم و به دوش بکشم؟

من قراره توی خونه ای که ساخته میشه میخمو کجا بکوبم؟

چطوری کمک کنم؟

نکنه من اشتباهی اومدم که در بسته رو وا نمی کنی؟

نکنه زردی برگا همشون یه نقشه بود؟

نکنه جوگیر شدم؟

نکنه حرفام شعار باشه؟

یعنی جایی که الان ایستادم درسته؟

مهدی نیازی
۰۴ خرداد ۰۱ , ۰۹:۲۳

هر سنگ کوچکی اگه درست و با قدرت نشانه گیری بشه روزی به هدف میخوره و نابودش میکنه 

اگه به گذشته بر میگشتم حتما می رفتم دنبال تدریس

 

پاسخ :

سلام..
از اون جمله هاست که باید همیشه یه گوشه ذهن باشه..
..
ممنون میشم که چراشم بگین..
یاسمن گلی:)
۰۴ خرداد ۰۱ , ۱۹:۱۴

به به خانم معلم عزیز :)) موفق باشی ❤️

پاسخ :

سلام یاسمن جان:)) ممنونم عزیزم همچنین❤❤
مهدی نیازی
۰۵ خرداد ۰۱ , ۱۰:۴۸

سلام 

فارغ از برکات تدریس که به میدان دید شما وسعت میده و شما رو سخنور به بار میاره 

تعلیم حیاتی ترین کاریه که یک انسان میتونه در حق هم نوعش انجام بده 

شما با هر کلمه ای که یاد بقیه میدین در واقع دارین روحشون رو احیا می کنین چون جهل در منطق اسلام و عقل یعنی مرگ

اگه امروز کشور ما به این وضع دچار شده یکی از بزرگترین عواملش نبود پایه های علمی تو افراد و بعضا سوء استفاده از جهل مردمه

هر معلم در جایگاه یک فرمانده هستش که میتونه با دغدغه و اهداف سالم نیروی سالم پرورش بده و محیطی رو ولو اینکه مدرسه یا کلاس باشه متحول کنه. دشمن فرهنگ رو بشناسید و سعی کنین باهاش مقابله کنین اون وقته که به ارزش تک تک واژه هایی که یاد بچه ها میدین پی خواهید برد و تدریس متعالی ترین هدف شما خواهد بود.

مرگ برای یک انسان یعنی محو شدن اندیشه هاش و یک معلم واقعی همیشه زنده است چون تا ابد کسانی هستند که افکارش رو حمل می کنن.

معلم های بزرگ همیشه مبدا تحولات بزرگ بودند... 

پاسخ :

سلام مجدد
بله کاملا درسته..ممنونم ازتون..این کامنت خیلی برام ارزشمنده
و البته یکی از دلایلی که به تدریس علاقه مندم همون بعد تربیتی ماجراست...

خیلیی عالی گفتین..شهید مطهری به این فرزند خلفش افتخار خواهد کرد:)
مسلما با این نگاه وسیع و عمیقی که دارید در هر جایگاهی که قرار بگیرید ارزش آفرین خواهید بود
انشالله که موفق باشید
میم مهاجر
۰۵ خرداد ۰۱ , ۱۲:۱۷

سلام

چه جذاب :))

اتفاقا جایگاهی که هستید کاملا این پتانسیل رو در خودش داره

علاوه بر اون اگه ایمان داشته باشیم به این که هر جا هستیم همونجا رو مرکز دنیا بدونیم در مسیر اون هدف قرار می‌گیریم

پاسخ :

سلام مهاجر عزیزم
جذابی از خودتونه:))

امیدوارم بتونم به بهترین شکل از این پتانسیل استفاده کنم
و ایمان این رو داشته باشم که هر جا هستم، همون جا مرکز دنیاست..
و چقدر سخته این ایمان...
امیررضا ...
۰۷ خرداد ۰۱ , ۰۹:۵۷

کوچکترین قدم های ماست که توده‌ای از انقلاب ها و دگرگونی هارو ایجاد می‌کنه...

 

[هدف از کلمه‌ی انقلاب همان دگرگونی بود و من کماکان سر را بر تن خویش دوست می‌دارم.]

پاسخ :

بله بدون شک..

البته هر انقلابی هزینه خودش رو داره که لزوما دادن سر نیست:) ...فکر می کنم برای کار توی جبهه فرهنگی و علمی حتی از میدون جنگ هم باید مسلح تر بود...
البته خب...کلی فرمانده جنگ نرم داشتیم که اخر سر به روش جنگ سخت شهید شدن مثل شهید مطهری...شهید فخری زاده و...

(فکر کنم هدفتون چیز دیگه ای بود ولی با اون جمله توی کروشه ذهنم رفت یه سمت دیگه :) )
مهدی نیازی
۰۷ خرداد ۰۱ , ۲۲:۴۹

سلام و مهر

زنده باشید 

بنده هم برای شما توفیقات و درخشش روز افزون در عرصه تعلیم و تربیت رو خواستارم و دعای خیر اشخاص دغدغه مند به بحث فرهنگ همیشه پشت سرتان خواهد بود🌹

پاسخ :


خیلی ممنون و متشکرم🙏🏻
انشاالله و همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan