روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

همه ستاره هاتون رو خوندم.پست بذارید لطفااا🙋🏻‍♀️

صرفا جهت خالی نبودن عریضه:

کاسه داغ تر از آش یعنی من!

با کلی شوق و ذوق قرار گذاشتن ساعت ۲ونیم بریم دعای کمیل توی یادمان!!! و من هی غر میزدم که چرا نصفه شب؟ من نمیتونم بیدار شم و...بیدارم کنید بدون من نرید و...فلان

بعد از فکر اینکه خواب بمونم، اصلا خوابم نبرد و منتظر آلارم بودم که بیدار شن و بریم.

اون وقت خودشون از ۱ تا ۲ خوابیدن بلند شدن دیدن هر چی تلاش می کنن چشماشون باز نمیشه و گفتن نمی ریم بخوابید کنسله:! شب بخیر!

منو میگی:/

ملوچک ..
۲۱ مرداد ۰۱ , ۱۱:۳۵

یعنی آدم رو خرس گاز بگیره،ولی این بلا سرش نیاد 😂😂😂

پاسخ :

گفتین خرس گاز بگیره یاد نون خ افتادم😆
نه من همین بلا رو ترجیح میدم😅😅خرس شوخی بردار نیست💀


ملوچک یعنی چی؟
بهار زاد
۲۱ مرداد ۰۱ , ۱۳:۱۲

=))))

پاسخ :

میبینی تو رو خدا؟🤦🏻‍♀️
زری ...
۲۱ مرداد ۰۱ , ۱۵:۴۸

:)))))))))

واییییی

گوناه داشتین

پاسخ :

اونا که اصلا دلشون واسم نسوخت
گفتن خواستی بخوابی
🚬🚶‍♀️🚶‍♀️
پسر آبی
۲۱ مرداد ۰۱ , ۱۸:۳۶

منم اختلال شدید خواب دارم، بعضی وقتا 3 صبح بدار میشم و نمیتونم بخوابم و 6 صبح که میخوام برم ورزش دیگه انرژی ندارم و بیخیالش میشم!

بعدشم کدوم آدم خنگی دعای کمیل رو گذاشته 2 شب!! چه دنیایی شده ها...

پاسخ :

انشالله که درست بشه🙏🏻دنبال دلیلش باشید حلش کنید

نفرمایید خنگ..:) گذاشتن اون ساعت که ادمای اهل بین الطلوعین و اهل سحر برن و به فیض برسن
که متاسفانه ما اهلش نبودیم:)

ملوچک ..
۲۲ مرداد ۰۱ , ۱۹:۴۵

مَلوچِک همون گنجشک به زبان کوردی هستش 

پاسخ :

این گنجشک هم جالبه ها!
چه اسم های بامزه ای داره!
مشهدیا میگن چُغُک
به یه گویش بختیاری میشه بِنگِشت
ولی ملوچک از همشون بامزه تر و غِنج و مِنج تره😅(به قول نون خ بازم🤦🏻‍♀️😅)
بهار زاد
۲۲ مرداد ۰۱ , ۲۱:۵۸

😂👌🏻🤦🏻‍♀️

ملوچک ..
۲۲ مرداد ۰۱ , ۲۲:۱۷

همین ملیجک هم توی زبون ما بهش میگن 😂

صدتا اسم داره نیم وجب پرنده😁😁😁😁

همشهری های شما چی بهش میگن؟اصن توی گرمای اونجا پرنده پر میژنه😑

پاسخ :

ملیجک مگه اون افرادی نبودن که شاه ها رو میخندوندن و سرگرم می کردن؟🤔
آره واقعا!! 😁
گرما رو از کجا فهمیدین؟ از صفحه معرفی؟
نه راستش!! احساس میکنم خیلی وقته گنجشک ندیدم!!!
ولی امروز توی حیاط یه موسسه ای که میرم؛ یه دونه یا کریم خیلی خوشگل دیدم! 🙋🏻‍♀️
اینجا گویش ها خیلی مختلفه ولی نمیدونم چی میگن بهش!!
من خودم به یاد کودکی میگم گُنگیشک🐤

زری ...
۲۳ مرداد ۰۱ , ۱۱:۰۰

اصفهانیام بهش میگن چوری :))))

خوانساری هام میگن ملیچ

پاسخ :

چه جالب!😀
ملیچ خوانساریا شبیه ملوچک کردهاست🤓 یه ریشه مشترک دارن مثل اینکه
ملوچک ..
۲۴ مرداد ۰۱ , ۰۵:۰۲

نه فک نکنم به اونا میگفتن ملیجک

 

توی اون گرما هیچ پرنده ای نمیتونه دووم بیاره،اون یا کریم نبوده،توهم بوده😂

پاسخ :

سرچ کردم ملیجک یه داستانایی داره مثل اینکه👀
بی خیال!

نههههه یا کریم بود😭خواهش میکنم بذار فکر کنم اکوسیستم اینجا هنوز طبیعیه و فقط ما ادما باقی نموندیم🐥😂

پت pat
۳۱ شهریور ۰۲ , ۰۲:۱۹

اگر بعد از ظهر بخوابم ولو کم باشه، شب تا دیروقت بیدارم ( مثل الان که ساعت ۲ بامداده )

دو روز قبل ساعت ۷ صبح یه کلاسی داشتم، روز قبلش تصمیم گرفتم بعد از ظهر نخوابم تا شب به موقع بخوابم و صبح برم کلاس 

چشم تون روز بد نبینه😂 با اینکه بعد از ظهر نخوابیدم، شب خوابم نبرد که نبرد😂 تا ساعت ۶ صبح روز بعد خوابم نبرد خخخخ 

و درحالیکه فقط ۱ ساعت تا کلاس مونده بود، خوابم برد و کلاس نرفتم 😂😂😂 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan