روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

بی جنبه ی اماناتی!

چند وقته تصمیم گرفتم دیگه کتاب نخرم و به جاش امانت بگیرم.

برای اینکه دیگه جا ندارم و اگر همین طور ادامه بدم احتمالا در آینده ای نزدیک پول هم نخواهم داشت😁

خلاصههه! 

 تا الان ۲ تا کتاب امانت گرفتم.

اولی تنها گریه کن بود که توی مدرسه میز گذاشته بودن منم برداشتم و توی دفتر نوشتم.بعد از خوندن که اومدم پس بدم گفتن این کتاب امانی نبوده و فروشی بوده و باید بخریش:)

منم از خدا خواسته و خوشحال:)

بعدی هم کهکشان نیستی بود که از دوست خواهرم امانت گرفتم و حالا بعد یه مدت به کتابه وابسته شدم و بهش پیام دادم اگه راضیه پولش رو بدم و کتاب مال من باشه:'(

درسته که در مقابل کتاب ضعیف النفسم ولی خداییش توی این مدت خیلی خودم رو کنترل کردم.

حتی نمایشگاه کتاب هم نرفتم که وسوسه نشم.نه فقط به خاطر جا و پول😅 چون میخوام کتاب خون باشم نه فقط یه کتاب خر! و کتاب جمع کن🚶‍♀️

 

#محتوای_غیرفاخر

اینقدر پستای فاخر میذارید که آدم خجالت می کشه از خودش🚶‍♀️

 

آسـِ مون
۲۶ مرداد ۰۱ , ۰۰:۵۸

ولی خودمونیم خوندن کتابی که قبلا دست کس دیگه ای بوده حس جالبی داره

رد دست ها

فکر ها

و نگاه اون شخص رو روی کتاب حس می کنی

..

این کتاب کهکشان نیستی فکر کنم قبل از من دست یه ادم خیلی خوبی بوده..

کتابه انگار زندگی کرده

روح داره..

یه کتاب خنثی و صاف و صوف که از قفسه کتاب فروشی در اومده اصلا این حسو نداره!

amirhosin (:
۲۶ مرداد ۰۱ , ۰۷:۲۵

یکساله میخوام کتاب بخونم ولی وقت نمیکنم

پاسخ :

انشالله که همینطوره! :)
خداوند به وقتتون برکت بده✌
ملوچک ..
۲۶ مرداد ۰۱ , ۰۷:۳۵

من کتاباهایی که امانت میگیرم بعضی هاشون هایلایت شدن،گوشه ای ازشون متن نوشتن

اونا ببشتر جذاب هستن😁

 

اون کتاب فروشه هم خوب یه کتاب بهت انداخته😂

پاسخ :

آره دقیقا منظورم همین بود✌

کتاب فروشی نبود! میز کتاب مدرسه بود به مناسبت عید
امانی و فروشی قاطی بود. در واقع مدرسه مون بهم انداخت. ولی من راضی ام😄
پسر آبی
۲۶ مرداد ۰۱ , ۲۱:۱۳

من فقط تو سربازی کتاب میخوندم.. سرگرمی سر پست بود.. کتاب 600 صفحه ای رو تو کمتر از یه هفته میخوندم.. قشنگ ترینش گوژپشت نوتردام بود.. 

پاسخ :

👌👌👌👌مفید ترین کار ممکن توی سربازی
زهرا یگانه
۲۹ مرداد ۰۱ , ۱۱:۵۶

سلاام.
دقیقا "وابسته" صفت خوبی برای کتاب کهکشان نیستیه! وابسته اش میشی و دوست نداری هیچ وقت تمام بشه. من به همین خاطر خوندن این کتاب رو حدودا سه ماه طول دادم!
روح اقا سید در سطر سطر کتاب قابل احساسه، هق.

 

تعریف کتاب تنها گریه کن رو هم زیاد شنیدم.

پاسخ :

سلاام عزیزم
ببخشید که بعد صد سال دارم جواب میدم

اون قسمتش بود که اقا سید می رفت یه قهوه خونه ای توی کربلا چایی شیرین غلیظ می خورد؛
از بعد اون قسمت ارادت خاصی به چایی پیدا کردم:))


بخونش.. پر از حس و حماسه ست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan