روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

چالش "۱۰ کاریکلماتور"

فکرم آنتن نمی داد؛ رفتم بالای پشت بام.

 

چشم برزخی ام عینک لازم دارد.

 

"عزیزم ما چه قدر تفاهم داریم!" لاشخور داشت به مجری بی‌بی‌سی می گفت.

 

هوا پس بود.چایی را پیش کشیدم.

 

دست دست کردند؛ دست به دست شد.

 

غیرتشان نخ کش شده بود،چادرش را کشیدند.

 

شیر آب جلوی حساسیت فصلی لُنگ انداخت.

 

نگاهمان را گره زدیم؛ کور شد.

 

سر به زیر بود. بم شدم.

 

گوشم را تیز کردم، صدایش را برید.

 

به دعوت یاکریم نوشتم!

نمیدانم کاریکلماتور است..مینیمال است..هر چه هست تمرین جذابی بود برایم در این خشکسالی نوشتن!

دعوت میکنم از حریم دل ؛ اعتکاف دل ، و شما خواننده گرامی!

   

پ.ن: با گوشی پست گذاشتن خیلی سخته.یا کریم رو لینک کردم ولی هر چقدر تلاش میکنم مدعوین گرامی لینک نمیشن:/

پ.ن۲: این ها را سریع و بداهه وار نوشتم. نیت قبلی نداشتم که بعضی هایشان مناسبتی باشند.کار ضمیرناخودآگاهم است.

زری シ‌‌‌
۱۸ مهر ۰۱ , ۱۶:۲۱

زیبا بودن :)))

پاسخ :

عه عه زری جان سلام!
میخواستم شما رو هم دعوت کنم!
همینجا از شما دعوت به عمل میارم
یالا بنویس:)
میم مهاجر
۱۸ مهر ۰۱ , ۱۶:۵۹

چه جذاب بود:)

 

پاسخ :

سلام مهاجر جان
چشممون به کامنتتون روشن
کم پیدایین
دلمون برای نوشته هاتون تنگ شده:)
مخصوصا در برهه حساس کنونی؛)
زری シ‌‌‌
۱۸ مهر ۰۱ , ۱۷:۱۵

دستتون درد نکنه ولی من از این خلاقیت ها ندارم :دی 

پاسخ :

حالا یه تلاشی بکن ولی اگه دوست داشتی:) مثل ورزش مغزه
آرا مش
۱۸ مهر ۰۱ , ۱۷:۴۲

سلام :) 

چون لینک نکردی امیدوارم یه حریم دلِ دیگه باشه نه من! چون من حتی یه جوکم بلد نیستم تعریف کنم چه رسد به کاریکلماتور😅😂

پاسخ :

خود شخص شخیصت منظورم بود آرامش جان😍
منم قبل از اینکه بنویسم به نظرم نشدنی می اومد 
بذار ذهنت با کلمه ها بازی کنه خودش می ترواه😁
علی ابن الرضا
۲۰ مهر ۰۱ , ۱۶:۳۴

سلام جالب بود  

ادامه بدید حتما جالبتر هم میشه

موفق اشی

پاسخ :

سلام خیلی ممنونم
نظر لطفتونه
همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan