روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

از یادداشت های گوشه کنار | خنده آور است!

امده ام کلاس طرح کلی با کلی قیافه گرفتن

در حالیکه کارم درست نیست

نماز صبحم قضا شده

تنها نکته مثبتم این است که نگاهم را یاد گرفته ام کنترل کنم که آن هم با توجه به باطن نه خیلی آسمانی ام شاید تظاهر باشد

یا جانماز اب کشیدن

میدانم کارم درست نیست ولی در تکاپوام

یا تلاش میکنم که تلاش کنم

تلاش میکنم که در تکاپو باشم!

خنده آور است.

۲ مرداد ۹۸ مسجد الغدیر

 

با تمام قلب..تسلیت برای این داغ تازه...أین هادم ابنیة الشرک و النفاق؟؟؟

 

.. میخک..
۱۲ آبان ۰۱ , ۱۴:۵۶

حسادت فراوان بر شما که طرح کلی می‌خونید :`) چقدر کتاب نخونده دارم...

پاسخ :

روزهایی که طرح کلی میخوندم خیلی سبز بودم:)
این یادداشت مال سال ۹۸ هست
انشالله وقتمون برکت بکنه و به همه ی کتاب های خوبی که هنوز نخوندیم برسیم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan