روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

یک و بیست

به یاد اون اون پوزخندی که  اون صبح جمعه به فهیمه زدم! که سراسیمه از دعا ندبه برگشت و بهم گفت یه خبرایی شده..حاج قاسم شهید شده!!

به یاد نا باوریم که تا غروب طول کشید و منتظر تکذیبیه بودم

به یاد ضجه های بی صدام توی اتوبوس وقتی که باورم شد که پریدی و باهات حرف زدم در حالی که میدونستم خودت مستقیم داری صدام رو میشنوی

به یاد ای اهل حرم میر و علمدار نیامد گوش دادنای بی وقفه..

تو کیِ من بودی که اینطور عزادار رفتنت شدم عزیز قلبم؟

تو از روز ازل در قلب من بودی

وگرنه عشق که اینقدر اتفاقی نیست..نه؟

 

 

شاگرد خیاط
۱۳ دی ۰۱ , ۰۲:۵۱

آخ

من فقط اسمشون را شنیده بودم و عکسشون روی مجله تایمز دیده بودم

دشمن به از دوست می شناختش

پاسخ :

بله.. مثل شهید فخری زاده..حتی اسمشون هم نشنیده بودیم و دشمن عمیقا می شناختش
خدای بزرگ خودت حافظ عزیزان وطنمان باش
پسر آبی
۲۰ دی ۰۱ , ۱۹:۳۳

من حدودای 6 صبح شنیدم.. برادرم اومد یه چیزایی می گفت.. می گفت اون حاج اقاهه که ریش داشت مرد.. من رفتم جلو تلویزیون و شبه خبر.. مجری و عکس شهید رو که دیدم خیلی عصبانی شدم و بعد از چند فحش به آمریکایی ها گفتم گور خودتونو کندین و پایگاه های شما رو با خاک یکسان می کنیم.. 

البته مصلحت رو بزرگان میدونن ولی 12 موشک جواب انتقام سخت نیست گرچه هیمنه پوشالیشون رو فرو ریخت ولی جواب دندان شکنی نبود..

پاسخ :

...چه صبحی بود
و اون شبی که عین الاسد..چه شبی...

درست میگید هیمنه رو ریخت ولی انتقام سخت نبود..یه سیلی بود
پسر انسان
۲۴ دی ۰۱ , ۱۰:۲۸

رحمت الله علیه

پاسخ :

و بر تمام شهیدان راه حق رحمت...
پریسا
۲۵ دی ۰۱ , ۱۶:۵۸

به یاد " میر و علمدار و نیامد"  گوش دادن های بی وقفه ... آه

پاسخ :

یه چیزی براتون نوشتم..خودم اشکم در اومد..پاکش کردم با خودم گفتم نمیدونم شما توی چه موقعیتی ممکنه بخونیدش..حالتونو خراب نکنم..


محمدکریم نقده دوزان
۰۸ بهمن ۰۱ , ۲۱:۱۶

بسم الله و بالله لا حول ولا قوة الا بالله... 

صبح بود خواب بودم. یه دفه دخترم پرید کنارم و بلند داد زد: بابا بابایی حاج قاسم سلیمانی شهید شد! صدای گریه هام بلند شد و باورش برام سخت بود. می خواستم بگم بابا با من از این شوخی ها نکن من تحمل ندارم اما توان صحبت نداشتم و چشمم به تلوزیون افتاد و صدای ناله هام بلندتر شد.

حاج قاسم سلیمانی این شهید والامقام برای من مصداق قتل نفس زکیه است. 

سر من تکیه گهش سینه ی دیوار نبود

دل من دامگهش دامن اغیار نبود

 

هر سری تکیه زند به سینه ای وقت فراق

تکیه گاه سر من سینه ی دیوار نبود

مریزاد خراباتی

سپاس از مطلب خوب شما همکار گرامی

پاسخ :

سلام علیکم..هر روز بیشتر به این باور می رسم که این داغ هنوز تازست...

ممنون از کامنت شما
محمدکریم نقده دوزان
۱۱ بهمن ۰۱ , ۰۴:۱۹

سلام علیکم

همکار گرانقدر و محترم

مگر داغ امام حسین علیه السلام کهنه می شود... 

مگر داغ قمر منیر بنی هاشم باب الحوائج ابوالفضل العباس، داغ علی اکبر، علی اصغر، قاسم بن الحسن و سه تن دیگر از فرزندان مولا علی و هفتاد و دو تن صلواة الله علیهم اجمعین در دشت نینوا، کنار رود فرات با لب اتشان کهنه می شود؟

مگر داغ مکتب والامقام و حقیقی امام حسین سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی کهنه خواهد شد. 

نه

ما ملت امام حسینیم

دل سرد نباید شد، زین داغ که ما هرگز

شوری که به سر داریم، بیرون نتوان کردن

بداهه

"خراباتی"

التماس دععا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan