روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

دل؟تنگ

آخرین باری که دلتنگ شدین رو یادتون میاد؟

کسی یا چیزی که دلتنگش شدین کی یا چی بود؟

چیکار کردین؟

 

^_^ khakestari
۱۰ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۵

اوهوم

اواخر بهمن رفته بودم سرای مشیر، دقیقا یادم اومد که پارسال ۲۰ بهمن با خواهرم رفته بودیم سرای مشیر و کلی خرید کرده بودیم قبل از رفتنش

و خب گریه کردم :) همینقدر دلتنگ و بی اهمیت به شلوغی اونجا!!!

پاسخ :

امیدوارم هر چه زودتر دوباره با خواهرجونت جیک تو جیک بشید و دل تنگت، گشااد بشه:))

این ماسک ها هم کمک کنندن واسه این مواقع
اشک ریختن
زیر لب زمزمه کردن
...
:)
میم مهاجر
۱۰ اسفند ۹۹ , ۲۱:۴۴

 امروز

دلتنگ زیارت نجف... 

پاسخ :

در سینه ی کاشی دل ما می تپد انگار
درمان غم ماست، غبار حرم یار

انشالله به زودی زود قسمتتون بشه..
علی رضا
۱۱ اسفند ۹۹ , ۱۰:۱۸

سلام

دلتنگ طبیعت شدم!

و سوار دوچرخه شدم و رفتم سراغش.

پاسخ :

سلام
تاا باشه از این دلتنگی ها و دوچرخه سواری ها


Lee. NarXeS(:
۱۱ اسفند ۹۹ , ۱۰:۳۳

آره=) همین دیروز البته شاید الانم دلم براش تنگ شده...

دقیقا هیچ کاری نکردم... چه کار میتونم بکنم!؟

پاسخ :

فرق میکنه..ولی خب گاهی به صلاحه که هیچچچ کاری نکنیم اصلا!
یه وقتا وسط دلتنگی ادم کارای بی عقلانه میکنه:/

پسر آبی
۱۹ خرداد ۰۱ , ۲۲:۵۸

همزمان با نوشتن این پست شما من روزگار خیلی سختی رو میگذروندم و حال روحی خیلی بدی داشتم و به شدت دلتنگ بودم... اما الان از اون زمان بیش از یه سال گذشته.. 

پاسخ :

سلام
امیدوارم که خوب باشید
احتمالا خودم هم خیلی دلتنگ بودم که این پست رو گذاشتم ولی خداروشکر گذشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan