روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

دویدم و دویدم + مقاله مرتبط!

دویدم و دویدم

سر کوهی رسیدم

دو تا خاتون رو دیدم

یکی یه من آب داد

یکی به من نون داد

نون رو خودم خوردم

آبو دادم به زمین

زمین به من علف داد

علفو دادم به بزی

بزی به من پشکل داد

پشکلو دادم به نونوا

نونوا به من آتیش داد

آتیشو دادم به زرگر

زرگر به من قیچی داد

قیچی رو دادم به خیاط

خیاط به من قبا داد

قبا رو دادم به ملا

ملا به من کتاب داد

کتابو دادم به بابا

بابا دو تا خرما داد

یکیشو خوردم تلخ بود

یکیشو خوردم شیرین بود

قصه ما همین بود!

 

مقاله ای کوتاه در مورد متل دویدم و دویدم از طرف میرزا مهدی به دستم رسید که از این بابت بسیار بسیار از ایشان سپاسگزارم.

پیشنهاد می کنم شما هم ملاحظه بفرمایید:)

 

 

میرزا مهدی
۱۸ ارديبهشت ۰۱ , ۰۷:۲۹

سلام درود بر شما گفتم دست خالی خدمت نرسم. لطفاً لینک رو ملاحظه و مطالعه بفرمایید

"لینک"

پاسخ :

سلام و وقت بخیر..خوش آمدید
واقعا که برام با ارزش بود و شگفت زده شدم
فکرشم نمی کردم! :)
خیلی لطف کردید ممنونم🙏🏻
البته هنوز کامل نخوندمش ولی گفتم نظر رو تایید کنم تا سایرین هم ببینندش..
البته حتما لینک رو به خود پست هم الصاق میکنم
زری ...
۱۸ ارديبهشت ۰۱ , ۱۰:۲۸
چرا باید پشکل و بدیم نونوا ؟

پاسخ :

تا به عنوان سوخت بریزه توی تنور و آتیش درست کنه دیگه😅
مرآت ..
۲۰ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۳۱

دویدم و دویدم...

.

.

برای دوتا خرما.‌.‌

کاشکی نمی دویدم :)

 

پاسخ :

نفرمایید قربان!:)
مهم مسیره نه مقصد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan