روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

6» بیا تا قدر یکدیگر بدانیم

وای بر من اگر به دیگران مهربان تر از خانواده ی خودم باشم؛ برای اصلاح رابطه هام با بقیه؛ بیشتر از خانواده خودم وقت بذارم.

وای بر من اگه دوستم رو بیشتر از مادرم تحویل بگیرم

اگه اخلاق خوب و متعالیم برای بیرون باشه و ناهنجاری هام برای توی خونه.

وای بر من اگه چراغی که به خونه رواست رو به مسجد حلال کنم...

 

 

پسر آبی
۰۷ مرداد ۰۱ , ۱۵:۰۳

درخت غم بجانم کرده ریشه

بدرگاه خدا نالم همیشه

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم

اجل سنگست و آدم مثل شیشه

پاسخ :

🙏🏻🙏🏻
پت pat
۳۱ شهریور ۰۲ , ۰۲:۳۳

وای که چقدر من از این جمله « چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است » بدم میاد 😡😡😡 یعنی نفرت دارم از این جمله 

شاید باورتون نشه

ولی به به نظر من این جمله کار دشمن هست 😂

 

آخه چرا باید کسی خونه اش رو به مسجد که خونه خدا هست ترجیح بده ؟؟!!! شما اون چراغ رو بده به مسجد ، خونه خدا روشن بشه ، خدا هم قطعا خونه تو رو روشن می‌کنه 

 

وقتی مسجد آباد باشه ، اطراف رو هم آباد می‌کنه 

و قس علی هذا 😂

.

.

خانم معلم منظور من شما نبودی ها😂

کلی داشتم میگفتم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan