روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

8» جلوه های ویژه و شبیه ساز

شما هم وقتی آب و هوا بازیشون می گیره، آسمون قرمز میشه..بنفش میشه..نارنجی میشه..طوفان و خاک و باد شدید میاد و شاخه ی درختا میشکنه و از همه جا صدای به هم خوردن همه چیز میاد؛

یاد قیامت می افتید؟ :)

یاس ارغوانی🌱
۰۹ مرداد ۰۱ , ۱۰:۰۸

آره=)

پاسخ :

😁🙋🏻‍♀️🌌
بهار زاد
۰۹ مرداد ۰۱ , ۱۸:۰۲

تا حالا همه‌ی اینا رو یه جا با هم تجربه نکردم :)

ولی دیروز سر قضیه این بارونای سراسری، هرچی برق میزد تو آسمون داداش کوچیکه‌م سریع دست میذاشت رو گوشاش تا صدای بلند رعدشو نشنوه ولی من اینجوری =)))) منتظر شنیدن صداش بودم!

پاسخ :

وااای خدایا شکرت یه همزاد پیدا کردم:دییی
از وقتی یادمه موقع رعد و برق و بلایای طبیعی_خفیف_ این =)))))))))) شکلی بودم
و هیچکس درکم نمی کرد
و اتفاقا میخواستم تو همین پست از این ویژگی بگم ولی منصرف شدم:)))
ممنون که گفتی و فهمیدم تنها نیستم:))

از خونه گرفته تا خوابگاه همه چپ چپ نگام می کردن همیشه:دی

پسر آبی
۰۹ مرداد ۰۱ , ۲۱:۴۹

من که تو این چند روز بارونی بدجور دلم گرفته.. قیامت کجا بود آخه.. 

پاسخ :

چی بگم؟
بارون وسط تاستون دلگیرکننده هم هست...
بیشتر به خاطر صدماتی که زده..

بهار زاد
۱۰ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۲

😂😁☺️🙏🏻

من زیاد به این حالت دقت نکرده‌بودم. غیر از دیروز، خیلی وقته همچین شرایطی واسه‌م پیش نیومده که ببینم دیگه کجاها این حالت رو دارم؛ ولی یادمه بچه هم بودم باد شدید که میومد من دوست داشتم بپرم بالا و باد منو ببره😂ولی هر وقت میپریدم باز همونجا فرود میومدم!

 

پاسخ :

😁😁😁
نه من از دبیرستان متوجهش شدم و خودم پرورشش دادم😂
شما هم توی ذاتت هست از بچگی. پرورشش بده خیلی باحاله:دیی
بهار زاد
۱۱ مرداد ۰۱ , ۱۰:۴۳

😂

از این به بعد بهش دقت میکنم ببینم چه شکلیه😁👌🏻

پاسخ :

#خودشناسی 😁
بهار زاد
۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۳:۲۵

احـســنـت😁👌🏻

پاسخ :

😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan