روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

9» من و _نسبتا_ فسقلی ها!

 + کیمیا میگه : خانم شما پاهاتون خسته نشد؟

میگن نه. من که نشستم!

میگه ولی پاهای منی که بالاسرتون ایستادم دوساعته ترکیییید!!

:| (10 دقیقه بود فوقش)

 

نرجس خاتون با 5 برابر ولوم عادی حرف می زنه و به اندازه 5 نفر حرف می زنه ولی همیشه هم شاکیه که چرا نذاشتم باقی حرفاشو بزنه!

 

زهرا یه دور موقع اومدن، یه دور هم وقت رفتن دستاشو حلقه میکنه دورم و بغلم می کنه! سعی می کنم زیاد محل نذارم چون بچه ها تو این سن زود وابسته میشن.

 

از بین بچه ها همیشه توجه ویژه ای به آروم ترها و کم حرف ها دارم.چون میدونم پشت سکوت و خجالتشون، خیلی وقتا یه بچه ی باهوش و متفکره که فقط مهارت های ارتباطی و اِبرازیش ضعیف تر از بقیه ست.

البته اینکه خودم این تجربه رو داشتم و همیشه از دست معلمایی که فقط به صدا بلندا و برونگرا ها توجه می کردن دلخور بودم باعث میشه درکشون کنم.

حالا نمیخوام بگم من باهوش و متفکر بودم_گرچه بودم:دییییی_ ولی مطمئنم اکثر وقتا حرفام از صدا بلندا سنجیده تر بود:/

در همین راستا قانون کلاس اینه که فقط با دست اجازه هست صحبت کنن!

اینطوری صدای بچه های اروم و خجالتی هم شنیده میشه:)

 

بچه ها موقع دیدن نقاشیام ادای غش و ضعف در میارن.کلی ازم تعریف می کنن.مسئول موسسه میگه بچه ها چقدر دوست دارن:دی

خلاصه اگر میخواین اعتماد بنفستون افزایش پیدا کنه یه مدت مربی دبستانی ها بشید:)

اونا توی محبت اغراق و افراط می کنن درست. ولی اعتماد به نفس این چیزا سرش نمیشه و حالش خوب میشه:)

 

مهسا جز معدود بچه هاییه که زمستون هم توی کلاس بود و بقیه جدیدن.

حالا حس پیشکسوتی داره و یهو وسط کلاس نقاشی های پارسالو در میاره از اون دور نشون میده و میگه: خانوووم یادتووووونه؟؟؟ ^____^

 

 

 

/ میخوام کم کم این جزییات رو بنویسم. چون تجربه های مهمی ان برام و نمیخوام فراموشم بشه.

/شبکه 3 بعد از خبر 10 یه مسابقه مداحی میذاره با داوری بنی فاطمه و رسولی و حدادیان و یه بزرگوار دیگه! فکر کنم انقلاب شده بچه ها!!!

 

 

 

بهار زاد
۱۰ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۹

شما معلمی؟ ؛))

اتفاقا یکی از فرصتای شغلی آینده برای منم معلمیه ولی مخصوصا واسه بچه ها دبستانی فکر میکنم اصلا نباید سمتش برم؛ هیچ وقت نتونستم مدت زمان طولانی با بچه های کوچیک سر و کله بزنم. از یه جا به بعد دیگه نمیدونم باید چیکار کنم!

این برنامه رو ندیدم باید ببینم!

پاسخ :

بله، یک جوجه معلم ؛)
البته توی مدرسه معلم دبیرستانی هام. ولی برای کلاسای تابستون مربی دبستانی ها شدم ..:)

واقعا انرژیشون بالاست و فقط باید بتونی مجذوبشون کنی که ساکت بشن و حرفت رو بفهمن
وگرنه مثل این فشفشه چرخشیا اروم اروم دور میییگییرن و به حد انفجار می رسن..:دی
واقعا گاهی که ادم خسته ست از دست انرژیشون کلافه میشه
ولی در کل صفا و صمیمیت و الوده نشدنشون به پیچیدگیای بزرگسالی، یه صفایی داره که باعث شده احساس کنم به وجودشون نیاز دارم:)


آره حتما ببین..بسیار متفاوت..
زری ...
۱۰ مرداد ۰۱ , ۰۷:۳۹

ای خودااا  =)))))

پاسخ :

=)))
زری ...
۱۰ مرداد ۰۱ , ۰۷:۴۱

فکر کنم کلاس نهم بودم

بعد زنگ ریاضی معلم صدام زد درس جواب بدم (مسئله حل کنم) و خب تقریبا نصف بیشتر زنگ کلاس و ایستاده بودم

آی پام درررد گرفته بود

بعد توجه کردم دیدم معلم ریاضی مون همیشه کلا وایمیسته و درس میده...

به قدرت پاها و کمر معلما ایمان اوردم😂

پاسخ :

اره..😁
منم وقتی معلم شدم تازه فهمیدم حرف زدنا یا خوابیدنای بچه ها سر کلاس و .... چه حسی داره برای معلم:|
خیلی حس بدیه!
دیگه خودم هر کلاسی میرم خیلی سعی میکنم رعایت حال استادو بکنم:)
بهار زاد
۱۱ مرداد ۰۱ , ۱۰:۴۰

موفق باشی😃

اهان👌🏻

😂😂😂

آره صبر میخواد و اینکه به قول شما بلد باشی جذبشون کنی. من حداقل تا الان که همچین مهارتایی ندارم مگر اینکه بعدا کسب کنم😁

آخی🥹

پاسخ :

ممنون عزیزم:* همچنین
آره..اگر علاقه داشته باشی تو مدت کمی مهارتش رو به دست میاری:)
بهار زاد
۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۳:۲۵

ممنونم🌷

👌🏻👌🏻درسته. علاقه و پیگیری

پاسخ :

بله
خواهش میکنم🤭🌻
ناشناس اما آشنا
۲۶ دی ۰۱ , ۱۷:۴۶

سلام دوست عزیز 

جدا از خاطره جذابی که نوشتید / معرفی کردن تک به تک افراد و گفتن اخلاق و ویژگی هاشون من رو یاد کتاب های تینیجری که با علاقه میخوندم انداخت / همیشه دوست داشتم موقع خوندن ویژگی هارو حفظ کنم و در ادامه یادم باشه که هر شخصیت مربوط به کدام خصوصیات بود/ میخواستم پیشنهاد بدم که با خط روان و زیبایی که دارید میتونید خاطراتتون رو به صورت داستان بنویسید {البته شاید خودتون هم اقدام کرده باشید}

 

موفق باشید در پناه حق. 

پاسخ :

سلام ناشناس اما اشنا:)
حقش بود چون ناشناس نوشتید لج کنم و جواب ندم..خب اگر آشنایید چرا ناشناس آخه؟

ممنون از پیامتون..امیدبخش و انگیزه آفرین بود:)
خیر تا به حال اقدام نکردم

سلامت باشید همچنین/
پت pat
۳۱ شهریور ۰۲ , ۰۲:۲۶

خانم اجازه ☝️😁

 

معلم چه درسی هستید ؟ 

همین نقاشی و هنر ؟🤔

پاسخ :

فرهنگ و هنر
هشتم و نهم

این خاطره مال کلاس تابستونی دبستانی هاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan