روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

۱۰۰ نفر اول ۳۰۰ تومان تخفیف🦕

با خودم فکر کردم من دیگه به این راحتیا نمیتونم برگردم به دامن نوشتن.

این ماه کارگاه تولید محتوا دوباره راه افتاده.اتفاقی اطلاعیه‌ش رو دیدم و بلافاصله ثبت نام کردم.مطمئنم راضی خواهم بود_انشاالله_

برای ۱۰۰ نفر اول حدود ۳۰۰ ت تخفیف داره و ۱۹۹ تومنه

الان ۷۴ نفر ثبت نام کردن.اگر دوست دارید بجنبید:)

 

خدمت شما : https://madresenevisandegi.com/5732

شاگرد بنّا
۱۴ آبان ۰۱ , ۲۲:۳۲

199 تومن و بذارید جیب تون

خوب بخونید

خوب بخونید

خوب بخونید

تا خوب بنویسید. 

 

 

از ما گفتن. 

پاسخ :

حرف شما حق حق!
ولی من و نوشتن رابطه پیچیده ای داریم
گاهی باهام لج می کنه و هیچ طوره نمیذاره برم سمتش!
منم لج می کنم و هی از هم دور تر میشیم.
با اینکه به هم نیاز مبرم داریم.
الان "خوب نوشتن" هدفم نیست
فقط میخوام با یه شروع طوفانی دوباره بنویسم
فقط بنویسم.
و این کارگاه چون ماهیتش تمرین همزمان نوشتنه؛ میتونه این شروع طوفانی باشه برام..انشاالله..
علیرضا .گ
۱۵ آبان ۰۱ , ۰۰:۵۸

چرا گروه تمارینش تو تلگرامه؟

فیلترشکن از کجا بیارم :(

پاسخ :

بله متاسفانه!
من با پروکسی وصل میشم..فیلترشکن جواب نمیده

مردی در تبعید ابدی ..
۱۵ آبان ۰۱ , ۰۹:۴۳

دیدگاه شاگرد بنا رو یک بار هم به نیابت از ما بخونید. 

 

از ما گفتن. 

 

 

+ نویسنده های بزرگ عمدتاً با کلاس نویسنده نشدن. 199 تومن رو بدین دو تا کتاب خوب بخرین برای داستان نویسی. 

پاسخ :

سلام!
حرف شما هم حقِ حق!
(جوابی که به شاگردبنا دادم رو خوندید؟)
کتاب خوب رو قبلا خریدم..
تصورم هم این نیست که این کلاسها منو نویسنده خواهد کرد
من فقط به یه هل نیاز دارم. همین!
یه هل؛ که از این همه کلمه ای که توی سرم رسوب کرده و نوشته نشده؛ پرتم کنه توی رودخونه ی نوشتن
که با جریان آب برم و برسم به ایستگاه کتابِ خوب خواندن و نویسنده تر شدن:)
این توصیه شما ایستگاه بعدی منه_انشاالله_
آسـِ مون
۱۵ آبان ۰۱ , ۱۲:۱۳

@شاگرد بنا

@مردی در تبعید ابدی

 

ممنون که من رو روی گسل تردید کشوندید و مجبورم کردید از تصمیمم دفاع کنم:)

باعث شد هدفمندتر بشم

 

پاسخ :

خُبالا:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan