روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

راه حل های فضایی/ این قسمت:(...؟..)

فریاد روی قله

 

یه حرف هایی

یه فکر هایی

یه حرکتایی

یه رازهایی

یه سوالهایی

یه شکر هایی

یه تسلیم شدن هایی

یه معذرت خواستن هایی

توی گلوم گیر کرده که مال چندین ساله.

احساس میکنم اگر برم کوه و تا قله بالا برم بعد روی قله بایستم

یه نگاه به دره ی زیر پام کنم یه نگاه به پهنه ی آسمون

چشمامو ببندم زورمو جمع کنم و بعد

با تمام وجودم یه فریاد جانانه و طولانی بزنم

که انعکاسش تا چند دقیقه ادامه داشته باشه قدرتی از کائنات و ابر و باد و مه و خورشید وارد روحم میشه که اراده ی مبارزه و شکست سریع ضعف هام رو بهم میده و اون ادمی که از کوه میاد پایین دیگه اون آدم قبلی نیست.

 

 

پسر آبی
۱۸ آبان ۰۱ , ۲۲:۲۳

وقتی دل آدم پر از غم باشه دوتا چیز کمک کننده هستش. گریه و خواب.. و شاید تنهایی بالای قله ای که نسیم خنک روی اون می وزه... دل بی قرار سخت آروم میگیره.. فقط با گذر زمان و وقتی که به باور نبود اون چیزی که میخوایم برسیم..

برای من غزاله بود.. و برای دیگری هر اسمی ممکنه...

پاسخ :

گریه و خواب روش انفعالیه
بالای قله رفتن یا هر فعالیت مشابه روش فعالانه..
اولی فقط مسکن موقته
دومی میتونه فکرمونو راه بندازه برای شروع روزای جدید..
شاگرد بنّا
۱۸ آبان ۰۱ , ۲۲:۳۱

حالا شما یه متن نوشتید و خواستید احساستون رو ادیبانه بیان کنین

اما من جدا هفته ای یک بار به همه کوه رو توصیه می کنم.

اگر منظم رفتید چراییش و متوجه میشید و بیاین بنویسین.

اگر منظم نرفتید هیچی.

پاسخ :

خط اول رو برجسته کردم تا بگم ممنون که درک می کنید.

بله..میتونم تصور کنم رفتن به آغوش عظمت کوه
اونم به طور منظم؛ چقدر به روح عظمت میده...

ولی شهر ما جلگه‌ایه
به نظرتون جایگزین کوه ..چی می تونه باشه؟

@به خانم گرامی شاگردبنا: یه صحبتی باهاتون داشتم..ممکنه یه راه ارتباطی بهم نشون بدید؟ :)
شاگرد بنّا
۱۸ آبان ۰۱ , ۲۳:۱۲

پس غرق سرسبزی هستید :)

برید مناطقی که تا دوردستِ چشم هاتون سبزی و آسمونه و ردی از بشر نیست.

امیدوارم هم پا داشته باشید (دوستی، عضو خانواده ای) جهت امنیت عرض می کنم.

اگر راه نداشت، جایگزین پیاده روی معمولی.

اگر اینم نداشت جایگزین کلیپ های کوه و دشت رو ببینین، روزانه منظم یه ساعت خاصی.

(نمیخواستم این و بگم ولی روزی تونه گمونم... روزانه ده دقه صحبت تو یه جای خلوت با صاحب الزمان رو هم یه تست بزنین...)

 

+یه پیغام خصوصی در دسترستون قرار میدم، در خدمتیم.

حلال بفرمایید نظرات بسته ی ما رو. معذوریم حقیقتا. خودم سعی میکنم نظر بدم که مخاطب فحشی دق و دلی ای داشت در جوابم بگه بنده خدا :)

پاسخ :

نه! اونطورا هم نیست. دست رو دلم نذارید:)
پیشنهاداتتون؛ عالی ، دقیق و به موقع بودن..
خیلی ازتون متشکرم..از ته دل

بتازگی یه پارک بانوان رو کشف کردم..و با پس زمینه پیشنهادات شما کلی برنامه توی ذهنم ریختم:) انشاالله..


+سپاسگزارم..سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan