روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

از بچگی با خدا شوخی داشتم.

خدایا قول بده توی بهشت یه کلبه ی خوفناک و چوبی وسط یه جنگلی که پر از انواع گونه های گیاهی و جانوریه بهم بدی.

هر وقت هم که دلم خواست باران شروع کنه به باریدن...

باشه؟ قربونت برم من:*

 

 

پ.ن۱: لطفا ازم ناامید نشید بزودی غافلگیرتون می کنم:)

پ.ن۳: من مثل ماهی ای هستم که سر از کویر در آورده!

بالانس روحی من با باران خیلی راحت و زیبا اتفاق می افته ولی جایی هستم که ابرها باهاش حسابی قهرن..:)

پ.ن۲: وسط متن محاوره ای؛ به جای بارون نوشتم باران

یاد یکی از شاگردام افتادم..قرار بوده یه متن بنویسن

به جای فرغون نوشته بود فرغان:دی

پسر آبی
۱۴ آذر ۰۱ , ۱۹:۵۱

جالب بود.. اصول متن محاوره و.. رو از کجا یاد بگیریم

پاسخ :

سلام ممنون
والا من کتاب خاصی تابحال مطالعه نکردم خیلی چیزا از کتاب فارسی و نگارش مدرسه یادمه
ولی کتاب "مزخرفات فارسی" رو پیشنهاد میکنم

همچنین الان توی اینترنت علیه السلام مطالب خیلی خوبی هست
برای مثال "پیج درست نویسی" توی اینستا
یا پیج ویراستاران 

و سایت مدرسه نویسندگی که آموزشای مختلف و رایگان داره


آرا مش
۱۶ آذر ۰۱ , ۱۷:۵۳

سلام :)) 

ولی به نظر من که مهم هم نیست توی بهشت کلبه‌ها خوفناک نیستن عزیزم و قطعاً دل‌انگیزن😁 

چرا پ.ن۲ و ۳ جابجان؟ اول کدومو بخونیم :))

 

پاسخ :

سلااام:))
خیلی هم مهمه
ببییین از این زاویه نگاه کن که شاید خوفناک برای یکی دل انگیز باشه:دییی
خدا واسه همه ی سلیقه ها برنامه داره😁
مثلا فک کن واسه تنوع:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan