روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

*محل نصب یک عنوان ترغیب کننده*

جهان یک  میلیونیوم ثانیه در سکوت فرو رفت وقتی صحنه های تاریخم را مرور کردم و این حقیقت را بیرون کشیدم که: من لبریز از ایده های ناب دست نخورده و انبار شده ام.

شاگرد بنّا
۱۱ خرداد ۰۲ , ۰۲:۰۱

استخراج!

پاسخ :

از معدن وجود؟
شروین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۱ خرداد ۰۲ , ۰۵:۱۵

این جمله از کیه؟ 

پاسخ :

از کی باشه خوبه؟
شروین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۱ خرداد ۰۲ , ۱۰:۱۱

قطعا از من نیست

پاسخ :

ببینید قاعده ی کلی اینه:
من اگه سرفه ی کسی رو هم نقل قول کنم زیرش منبع رو مینویسم
پس باقی موارد و در صورتی که منبعی نوشته نشده؛ خودم نوشتمش.
والسلام:)
یاسمن گلی :)
۱۱ خرداد ۰۲ , ۲۱:۵۰

به واقعیت تبدیل‌شون کن :)

پاسخ :

بعضیاش وابسته به زمانه..وقتش نباید بگذره
دعا کنید برام
De Sire
۱۱ خرداد ۰۲ , ۲۲:۰۸

من اومدم سلام کنم :)) سلام

پاسخ :

سلااام به روی ماهتت
خوب کاری کردی خوش اومدی صفا اوردی بانوی رحماء بینهم و اشدا علی الکفار😊✌
درود بر چالش هایی که میذاری💚💚💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan