روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

11/ باشگاه پرواز

چقدر دلم میخواد بیانی ها رو توی دنیای واقعی ببینم و باهاشون حرف بزنم

یادمه راهنمایی که بودم اهل خوندن تله تکست بودم. چند تا مجله بود که دنبالشون می کردم.

یکیش مجله وزین آفتابگردون بود

یکیشم باشگاه پرواز

که مطالب هیجان انگیزی به نسبت اون زمان منتشر می کردن.

من با یه سررسید مینشستم میخوندم و مطالب جالبش رو برای خودم مینوشتم که هنوزم دارمشون:)

برای نسل جدید که نمیدونن تله تکست چیه باید بگم یه گزینه ای بود روی کنترل تلویزیون که وقتی میزدیم وارد یه صفحه ای می شد که گرافیک به شدددت پیکسلی و ابتدایی داشت.

بعد کد صفحه مورد نظرت رو با دکمه های تلویزیون میزدی و وارد صفحه مجله مورد نظرت می شدی:)

یه چیزی مثل وبلاگ بود.

خلاصه..این باشگاه پرواز عدد صفحش یه چیزی تو مایه 602 ..612.. یا ششصد و یه چیز دیگه بود.

و یه قراری داشتن باشگاه پروازیا که این عدد رو یه جایی از خودشون مثلا روی کیف یا جامدادی یا گوشه کفش و....بنویسن...یا اینکه وقتی یه جا میرن که شرایطش هست و مثلا یه تخته موجوده برن گوشه تخته بنویسن 612.

این یه رمز و یه نشونه بود برای پروازیای دیگه که اونجا هستن.تا به وسیله این رمز از پروازی بودن هم اگاه بشن و با هم رفیق بشن و این ها:)

سال اول دبیرستان که بودم روزای اول سال یهو دیدم یه نفر خیلی سوسکی داره روی تخته مینویسه 612. اون موقع دیگه تله تکست دورانش تموم شده بود از نظر من.وبلاگ می نوشتم و دیگه تو حال و هواش نبودم

ضمنا با کسی که داشت مینوشت جال نمی کردم..خیلی بچگونه بود رفتاراش

پس اصلا به روی خودم نیوردم:)

بعد ها دیدم روی لبه کفش و بند کیف مدرسه اش هم نوشته بنده خدا..

چقدر پستام یهویی تموم میشن..

زری シ‌‌‌
۰۳ شهریور ۰۲ , ۲۳:۵۳

چه دوران جالبی بوده :")

پاسخ :

یه لحظه احساس قدمت کردم😁
.. میخک..
۰۴ شهریور ۰۲ , ۱۵:۰۲

یک عدد باشگاه پروازی هستم 😅 

از نظر من تل‌تکست از وقتی قضیه «کاپی» گفتن اون مسئول اونجا یا سردبیر یا هرچی که نمی‌دونم چی بود دقیقا پیشاومد لوس و مسخره شد. زیادی صمیمی شدن. خوشم نمیومد. بعد هم کم کم اطلاعاتش لو رفت و از مرموزیت در اومد. 

پاسخ :

عهههه سلاااام بزن قدش یار قدیمی😍🙏🏻

وای چا جریاناتی! من کاااملا بی اطلاع بودم..
و اصلا یادم نیست از کی شروع کردم به تل تکست نخوندن!!
علیرضا ..
۰۶ شهریور ۰۲ , ۲۱:۰۴

یادمه علامتمون این بود: باشگاه پرواز ۶۵۰ :))

تازه من این افتخار رو داشتم که یه بار پیامم درج شد.

پاسخ :

آره دقیقا همین بود..
یاادش بخیر
گویا باشگاه پروازی ها قشر فرهیخته جامعه شدند بعد ها

پت pat
۳۱ شهریور ۰۲ , ۰۱:۵۷

شما یه شام یا ناهار دعوت کنید ، مطمئن باشین بیانی ها میان تا شما اونها رو ببینید😂

پاسخ :

بیانی ها با این چیزها گول نمیخورن😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan