روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

24. شفا بده؛ نخندیم!

حالا شما احتمالا بگید خدایا شفا نده بخندیم اما من یه زمانی واقعا اینطوری بودم که احساس می کردم فقط باید دانشمند هسته ای یا موشکی بشم تا انسان مفیدی محسوب بشم و این واقعا زندگیم رو مختل کرده بود!

 

#من_پیش_از_کمالگرایی
#من_پس_از_کمالگرایی

خدایا شکرت

.. میخک..
۱۷ شهریور ۰۲ , ۱۷:۲۵

چرا برای من اصلا خنده‌دار نیست؟ 🥲

پاسخ :

چون دم شما گرم😁❤
میم مهاجر
۱۷ شهریور ۰۲ , ۱۷:۲۹

به خاطر جو و فضای دهه نود و پررنگ بودن مسئله هسته‌ای و ترور شهدای علم بوده شاید...

من هم یادمه تو جشنواره جابر یکی از مسئولین اداره آموزش و پرورش ازم پرسید میخوای چکاره بشی و بهش همین جواب رو دادم؛ گفتم می‌خوام پروفسور انرژی هسته‌ای بشم :)

اغلب بچه‌ها و نوجوون‌ها از این آرزوها دارن، خلبان بشن، دکتر بشن، تازه به نظرم این آرزو منطقی و آمیخته به آرمان هم بوده :))

پاسخ :

مخاطب نقطه زن😀

میدونی نکته اش اینجاست که من بچه و نوجوون نبودم همچین😁قضیه مال همین یکی دوسال پیشه
ولی ریشه اش توی همون نوجوونی و اون چیزهایی که اشاره کردی بوده احتمالا
علیرضا ..
۱۷ شهریور ۰۲ , ۱۸:۰۷

من تازه تا مرز شهادت می‌رفتم.

پاسخ :

بازم خداروشکر😅🤦‍♀️
پت pat
۱۸ شهریور ۰۲ , ۱۷:۰۲

ای بابا 

حالا مگه من که دانشمند هسته ای شدم چی شد

آدم باید دلش پاک باشه 

پاسخ :

😂😂😂
عاالی بود ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan