روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

صرفا جهت تجربه

پست گذاشتن توی سایت چه حالی میده ها،درحالیکه استاد داره کارای بچه ها رو میبینه و همه چی تحت کنترله و از همه مهم تر بعد کلاس میخوای بری فلافل بخری چون تو این هوا میچسبه^_^

راستش هدف از این پست  تجربه نوشتن پست در کلاس درس بود و کلا دوست دارم یه لیست از جاهای خاص که دوست دارم به عنوان یادگاری یه پست توشون ثبت کنم داشته باشم نمیدونم کار باخودیه یا برعکس..ولی دوس دارم خب.

خب حالا برای اینکه پستم خیلیم بی محتوا نباشه یه شعر مینویسم اینجا برای بینندگان عزیز(خودش مییداند که جز خودش کسی وبش را نمیخواند::)

.

چه باید کرد با چشمت که در تکرار این لذت

جدایی میشود افسوس و ماندن میشود عادت

بیا عهدی کنیم امروز،روز اول دیدار

اگر رفتیم بی برگشت اگر ماندیم بی منت

تو باید مال من باشی اگر معیار دل باشد 

ولی دق داد تا دادت به من تقدیر بی دقت

جوانی رفت و من تاره در آغوش تو فهمیدم

چه میگویند وقتی میکنند از زندگی صحبت

خودت شاید نمیدانی چه کردی با دلم اما

دل یک آدم سرسخت را بردی، خداقوت!

سید تقی سیدی بزرگوار

من برم سلف

فعلا:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan