روی لـــانه ی بنفش🌳

تا جنون فاصله خیلیــــ ست ؛ از اینجا که منم!

آزار مورچه

اعتراف می کنم که آزار من به مورچه رسیده!

گاهی تو عصرای کشدار و گرم تابستون می رفتم توی حیاط کنار شیر آب می نشستم و شلنگ صورتی رنگ رو با دستای کوچیکم بهش وصل میکردم.یادمه شلنگ یه بوی خاصی میداد..بوی اب..پلاستیک..خاک..

بعد یه گروه مورچه پیدا میکردم و با اب دورشون رو میگرفتم.مورچه های بیچاره وسط جزیره گرفتار میشدن و حالا من نگاهشون میکردم که چطوری تلاش می کنن با این چالش روبرو بشن.یه ذره به اب نزدیک میشدن..عقب می کشیدن..تند تند راه می رفتن..

البته میدونستم که به زودی اب خشک میشه و میرن سر خونه زندگیشون. اما خب من دقایقی از عمرشون رو تلف می کردم متاسفانه! خدایا منو ببخش:)

بعد ها سعی کردم این کارامو جبران کنم و هر جا مورچه میدیدم سر راهشون خرده بیسکوییت و این جور چیزا میذاشتم! یا انگشتمو میگرفتم نزدیک سرشون تا اگه دوست دارن بین روی دستم و باهام دوست بشن!

مورچه های زرد و بزرگ شجاع ترن و بیشتر به ادم نزدیک میشن.

اما کوچولوهای قهوه ای محافظه کارن و فقط میخوان به کارشون برسن.

خونه های اپارتمانی جدید حتی مورچه هم ندارن!که ردشونو بزنی و دم در لونه شون غذا بذاری!

زنده باد خونه های قدیمی!

میم مهاجر
۰۸ خرداد ۰۰ , ۰۰:۱۹

من وقتی یه صف مورچه می‌دیدم،مورچه ها رو‌ از اول صف سوار برگ می‌کردم می‌رسوندم آخرش که خسته‌شون نشه :|

البته بزرگتر که شدم آزار هم دادم

مثلا یه کلیپ دیدم با خودکار یه حلقه می‌کشید دور مورچه این بی‌نوا از این دایره خارج نمی‌شد (احتمالا از بوی اون جوهر بدش میومد)

از اون به بعد هروقت مورچه اومد رو کتاب و دفترم و خودکار هم دم دستم بود سریع دایره می‌ کشیدم دورشون ⁦•́ ‿ ,•̀⁩

پاسخ :

:دییییی
مگه مورچه ها خسته هم میشن؟^^

یا مثلا از وقتی شعر میازار موری که دانه کش است رو خونده بودم نسبت به مورهای دانه کش خیلی احساس مسئولیت میکردم ولی زیاد رعایت حال مورهای بی دانه رو نمی کردم:دی

چه جالب! نمیدونستم..یادم باشه این بار امتحان کنم خودکارو :دیییییی
زهرا بیت سیاح
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۲:۲۱

منم از این کارا زیاد می کردم.

دورشون آب میریختم بدبختا جمع می شدن یه گوشه. می گفتم الان تو یه جزیرن:))

پاسخ :

بازیگرای طفلکی _و زوری_تخیلات بچگیمون:))
میم مهاجر
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۹

کاش به دیدن کلیپش بسنده کنید

این بیچاره‌ها رو آزار ندید :(

اینجوری من‌ می‌شم اشاعه دهنده‌ی متدهای آزار مورچه ⁦⁦(。•́︿•̀。)⁩

پاسخ :

ای بابا نترسید:).من که توی پستم گفتم بعد ها سعی کردم براشون جبران کنم
یعنی حالا مدتهاااااست که آزارم به مورچه ای نرسیده و نخواهد رسید شوخی کردم بخدا ::)))
ایموجیاتون چه با نمکه^^
میم مهاجر
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۹:۵۱

خب خدا رو‌ شکر ⁦ƪ(˘⌣˘)ʃ⁩

ایموجی های Gboard هستن،کیبورد اندرویدی گوگل  

پاسخ :

ƪ(˘⌣˘)ʃ⁩

ممنون^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هــو اللّطــــیف

سلام
آسمون اینجا رنگین کمون هم داره!
مثل آفتاب و
ابر
و رعد!
نویسندگان
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan